Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 10, 2011

Conversation with the parents


My dad and i were talking bout nazmi starting his job, when i randomly told him my nazmi is the most handsome man in the world. haha. yup, im quite open with my parents and we can casually talk almost about anything. then out of sudden my dad asked me

me: nazmi pling hensemm skali dlm duniaaa.;p

baba: elehhh, sapa lagi hensem, baba ke nazmi?;p

me: ok la, baba no 1 paling hensem!

baba: hehe..sapa lagi hensem baba ke akif ke ajat?

doink..malas nk layan.hahahaha. my dad can be funny but annoying sometimes too.;p



conversation with mama lak lain cerita. that day, sy tanya mama pasal masak2..

me: mama,kenapa kan kalau goreng ayam mesti nak letup2?takut ya nak goreng ayam

mama: eh napa letup2?jaga2 muka tuuuuu. kang kena muka parut lak!!

lol my mom..bukan nak jawab my question, instead risau pasal parut. mom will always be mom right?



and the other day, my mom suddenly asked me this question

mama: cincin tunang tu still ada tak?ke dah hilang mana2?

eeeee, tau la org ni carelesss, tak perlu nak perli lebih2..lol




aish, rinduuuuuuu my parents so much! rasa cm homesick, nak balik malaysia over the weekend boleh?huuuuuu....

No comments: