Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 18, 2013

Day Trip To Kota Bharu, Kelantan


Last weekend me and my family pergi ke kota bharu to get the doorgift for my wedding. Kitrg beli doorgift tu di shah alam tapi kilang doorgift tu ada kat kelantan. So we decided to take the doorgift ourselves since dekat. Kul 8 pagi dah bertolak dari rumah. Awal gila.=.=.

Sampai di tempat kilang tu dalam pukul 12. My first thought masa sampai tempat tu 'eh ni kilang ke rumah'. Haha. Sebab tak macam kilang pon actually. Punyala expectation ingat kan kilang besar. Lol.

Then after solat jumaat singgah di kk colection and i bought few accessories for my room. Wee ske ske! Rabun mata tengok semua barang, macam nak bli jek segala benda. Tujuan asal pegi kedai tu sebab nak beli almari for my room. Since almari kat situ semua warna putih and suit tema my room, i thought nak beli satu tuk bilik. Then tak jadi sebab almari yang sy nak tu xde stok baru. Wuwuwu.

These are few pics of the kilang and barang yg dibeli kat kk colection.hehe.












No comments: