Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 18, 2013

37 Weeks Of Pregnancy


Salam,

Pejam celik pejam celik now saya dah 9 bulan pregnant. Dah term pon, meaning kalau saya terberanak sekarang baby sihat walafiat.haha. Omg perut besar sangat plis. Takut tengokkk. Thank god tak de stretch marks. Haih. Sekarang ni rasa berat sangat badan especially nak bangun dari duduk or baring. Kalau malam 2 tu memang confirm la terjaga tido. Samada nak kencing or sebab tido tak selesa. Now baru paham susah payah mama mengandung kan saya.haha.

Haritu saya ada pregnancy photoshoot. Our wedding photographer dengan baik hatinya mengoffer kitrg buat maternity photoshoot. Paling best, free of charge! Haha. Tapi gambar still kat kedai dia. Tak ambik lagi. 

Owh ye, sekarang saya dah boleh rasa contraction skit2. Most probably braxton hick jek. Tak de la sakit just rasa perut mengeras sangat. Haha. Adeyh lagi beberapa hari jek lagi nak due date. Excited plus nervous. But more tu excited and tak sabar nak bercuti lama. Tolong la saya still bekerja and siap tengah oncol lagi ni. Penat tau. Tak larat nak bawak badan ni pergi kerja. Huhu. Insyaallah nanti dah masuk 38 weeks dah tak payah oncol. Huhu. Dahla sekarang shift system baru, kalau oncol kerja sampai kul 12 tengahari. Memang pening kepala. Dah la tak tido malam kalau oncol ong ni. Huhu..

Anyway aritu dah beli breast pump. Beli medela swing. Hihi. Hoih mahalnye tapi harap2 berbaloi. Sekarang me and hubby tengah survey carseat plak. Penting carseat ni sebab nanti dah masuk kerja , memang kena guna carseat kalau nk anta or ambik anak kat rumah pengasuh. 

Yey lusa nak pegi kl. short getaway before i pop! Haha. Lagipon tengah christmas sale kan.. Harap2 ada barang baby murah. Sekarang ni kepala asyik nak shopping barang untuk baby jek. Hihi.

Latest pic of myself. Omg i know im BIG! Huaa.. Berat pon naik banyakk. Tskk..




No comments: